O firmie

PharmaVitae powstała z inicjatywy trójki znajomych, od lat związanych z branżą farmaceutyczną. Obserwując rynek z perspektywy stanowisk w różnych firmach zaangażowanych w handel równoległy leków, projekt wspólnego przedsięwzięcia stopniowo dojrzewał w naszych głowach. Doszliśmy do wniosku, iż wiele zadań potrafimy wykonać lepiej, szybciej i efektywniej. Jesienią 2011 roku projekt przybrał realny kształt w postaci spółki PharmaVitae. Prowadzenie firmy spoczęło na barkach Leszka Jamiołkowskiego, który współtworzył rynek handlu równoległego w Polsce od 2004 roku i jest jednym z założycieli Stowarzyszenia Importerów Równoległych Produktów Leczniczych. Import równoległy pozwala na przedstawieniu Państwu oferty, która obejmuje lekarstwa i kosmetyki z zagranicy. Poniżej możecie zapoznać się Państwo z naszą misją i polityką jakości.

Naszym celem jest zapewnienie polskim pacjentom dostępu do nowoczesnych i innowacyjnych terapii dostosowanych do ich kieszeni przez import równoległy z krajów Uni Europejskiej. Działamy jako wiodący dystrybutor oferując tanie leki i kosmetyki wykorzystując handel równoległy.
PharmaVitae Sp. z o.o. dążąc do osiągnięcia ciągłej satysfakcji Klienta i zapewnienia najwyższej jakości swoich produktów przyjęła następującą politykę jakości:

„Dążymy do zapewnienia klientom produktów oraz usług najwyższej jakości, dostępnych we wszystkich kanałach dystrybucji w rozsądnych cenach, co będzie gwarantem stabilności i wysokiej pozycji firmy na rynku”.

Polityka Jakości jest realizowana poprzez następujące cele:

  • dążenie do wzrostu zadowolenia klientów z jakości oferowanych produktów i usług,
  • identyfikacja potrzeb klientów i dostarczanie im produktów na najwyższym poziomie,
  • aktywne uczestnictwo wszystkich pracowników w planowaniu i osiąganiu celów jakościowych,
  • podnoszenie kwalifikacji pracowników,
  • współpraca z kwalifikowanymi dostawcami w zakresie stałego podnoszenia jakości dostarczanych produktów,
  • ciągły rozwój i doskonalenie.

Obowiązkiem każdego pracownika PharmaVitae jest dążenie do ciągłej poprawy jakości oferowanych produktów i świadczonych usług poprzez sumienne przestrzeganie wyżej wymienionych postanowień.